מדיניות החזרות

טוב הארץ עושים מאמצים תמידיים כדיי לשפר את השירות ולאפשר לכם לשנות את פרטי הזמנתכם ואף לבטלה.

לא בכל רגע ניתן לבצע שינויים כאמור.
ההוראות הבאות קובעות באיזה אופן ומתי תוכלו לשנות משלוחים, להחליף או לבטל פריטים ומוצרים שהזמנתם ואף לבטל כליל את ההזמנה.
כל בקשה לשינוי כאמור יש להפנות למוקד שירות הלקוחות או בדואר אלקטרוני ben@tuv-haaretz.co.il
בעת הפניה תתבקשו להזדהות באמצעות שם המשתמש והסיסמה שבחרתם במהלך הרישום באתר טוב הארץ נא הכינו אותם מראש כדי לזרז את הטיפול בבקשה.

לפני משלוח ההזמנה על מנת לשנות הזמנה יש לפנות לשירות הלקוחות  עד השעה 11:00 באותו יום.
ביטול הזמנה ניתן לבצע עד השעה 12:00 ביום השילוח. 

לאחר אספקת ההזמנה
לאחר קבלת המשלוח תוכלו להחזיר או להחליף מוצרים בהזמנה הבאה, בהתאם למדיניות החזרת המוצרים של טוב הארץ המפורטות להלן.
אתם רשאים לבטל כל הזמנה שביצעתם באתר טוב הארץ , או חלק מן המוצרים והמצרכים שקיבלתם, ולהחזיר את המוצרים והמצרכים שרכשתם. כדי לבטל הזמנה או רכישת מוצרים מסוימים, תוכלו לעשות זאת בתיאום עם מוקד שירות הלקוחות של אתר טוב הארץ בפרקי הזמן המופיעים מטה –

  • – במוצרים שנרכשו בתפזורת (כדוגמת פיצוחים ופירות יבשים) – בהתאם לחוק מוצרי מזון טריים (מוצרים פסידים).
  • – במוצרי מזון אחרים – בתוך 48 שעות ממועד קבלתם .בתנאי שהם סגורים ולא נעשה בהם שימוש .
  • – במוצרים שאינם מוצרי מזון או טובין פסידים אחרים כמשמעם בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 עד שבועיים ממועד קבלתם בפועל.


את המוצרים תוכלו להחזיר למרכז הלוגיסטי של טוב הארץ . לאחר החזרת המוצרים תזוכו במחיר ששילמתם עבורם (לא כולל דמי המשלוח).
הזיכוי יבוצע באמצעות כרטיס האשראי שלכם

אם פתחתם את אריזת המוצר, השתמשתם בו או צרכתם אותו, לא תוכלו להחזירו אלא אם כן היה המוצר מקולקל.

במידה ויש בעיה במוצר, שימרו על המוצר באריזתו ומיסרו אותו לשליח בעת ביצועו החלפת המוצר או לשם קבלת זיכוי עבורו.
בכל מקרה, החזרה והחלפה של מוצרים, תיעשה בהתאם ובכפוף לכל דין, לרבות הנחיות משרד הבריאות.