תזונה נכונה

בין אם בחרתם לעשות דיאטה או סתם לאכול בריא יש לנו כמה דברים לחדש לכם.

בתפריט לתזונה נכונה נכנסים מרכיבים רבים , חלקם כלליים כמו פירות וירקות אשר ידועים בערכיהם התזונתיים, אך רצינו לפרט קצת יותר ממרכיבים כלליים ואת היתרונות בזמני היום.

תזונה נכונה בבוקר

כדי להיות רגועים ואקטיבים במהלך שעות העבודה או לימודים כדאי להתפנק בארוחת בוקר מזינה, היינו ממליצים לוותר על לחם ומאפים, אך אם החלטתם שכן אז לבחור לחם מקמח איכותי למשל קמח כוסמין, קמח קוקוס, קמח שקדים וכו׳ ( לרשימת הקמחים שלנו ). שילוב של שיבולת שועל בבוקר משפר את תפקוד מערכת העיכול ומפחית לחץ ואי נוחות בקיבה. אכילת פרי כמו בננה או תפוז בבוקר מסייע לשמור אותנו אנרגטיים עד 4 שעות. בנוסף שילוב של חמוציות מיובשות בארוחת הבוקר מעניקה זרימת דם טובה יותר.

תזונה נכונה בצהריים





פחממה ותוספת זו אורחת צהרים סטנדרטית אבל לא כל פחממה או כל תוספת הם טובים לתזונה שלכם. התוספת הרבה תלויה בתזונה שלכם לכן נתמקד בפחממה, חשוב להדגיש שפחממה נכונה תגרום לירידה במשקל וחיטוב לחובבי הכושר.

פחממה נכונה = פחממה מורכבת כזו שמתפרקת לאט בגוף ומשחררת אנרגיה בכמות אחידה לאורך זמן, דבר שגורם לתחושת שובע לזמן ממושך

לכל סוגי הפחממה

תזונה נכונה בערב

בערב הכי קל לחטוא, ולאכול מה בא לנו, רק בחרו בפירות יבשים, אגוזים, שקדים או גרנולה על שקיות חטיפים ושוקולדים.